Gott nytt år!

publicerat i Allmänt;
 
Tänk, redan nyårsafton! 
Året 2021 kanske inte räknas till det året man fått uppleva mest och gjort en massa roliga saker pg a pandemin som envist dröjt sig kvar men man får vara tacksam för varje år man får tillsammans med nära och kära. Förhoppningsvis blir år 2022 bättre, det får tiden utvisa men jag är hoppfull :)
Ikväll firar vi hos min syster med familj. Vi kör ett litet firande i år, vilket känns helt rätt. Vi har två hundar som i och för sig inte är speciellt skotträdda men alla djur har inte den turen. Vi hoppas på ett lugnt nyår även för dem. Förhoppningsvis hålls raketsmällandet bara till tolvslaget.
Ät gott, njut och må bra!
Gott nytt år och god fortsättning <3
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Henrik Olsson - Föreläsningar:

Gott nytt år :)

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Jag hoppas också att nya året blir bättre och önskar dig gott nytt år. Kramis <3

3:e kommentar, skriven , av lisa:

Låter som ni kommer ha ett mysigt nyår :)
Håller med dig, hoppas det bara smälls runt tolvslaget.
Gott nytt år! Kram

4:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

mysigt :) hoppas ni får en fin afton!

5:e kommentar, skriven , av Amanda (Swedish Passport):

Gott nytt år! :)

6:e kommentar, skriven , av Anki:

Gott Nytt År!

7:e kommentar, skriven , av Ama de casa:

Hoppas ni fick ett fint firande och att 2022 startar på bästa möjliga vis :-)

8:e kommentar, skriven , av Ajli Müller:

Gott nytt år, jag är också verkligen hoppfull för 2022. Jag hade faktiskt inte ett särskilt bra 2021 och jämfört med alla andra tycker jag att året gick SÅ FRUKTANSVÄRT långsamt. Därför är jag dunderpeppad :D

Mysigt att fira lugnt, det gjorde vi med: bara jag och Erik faktiskt :D

9:e kommentar, skriven , av Jossus Travelpics:

Gott nytt år. Vilken tur att hundarna inte blir rädda av fyrverkerierna. Mina marsvin är inte heller rädda men väljer ändå att vara hemma varje nyår ifall att.
Tyvärr smällde det både före och efter tolvslaget här. Trist att folk inte tänker mer på djuren.

10:e kommentar, skriven , av Sara :

Hoppas ni hade en härlig kväll igår och att nyårsdagen är mysig :)

11:e kommentar, skriven , av Annie:

Så mysigt! Var ett litet firande här med :) Gillar dem bäst<3 God fortsättning<3

12:e kommentar, skriven , av Marie:

Tänk att vi är inne på 2022 ni lite spännande.

13:e kommentar, skriven , av petra:

Önskar dig en god fortsättning , kram

14:e kommentar, skriven , av Enna:

Gott nytt år!

15:e kommentar, skriven , av ullie:

vår ena katt selma hon ville va med hela tiden o kollade med oss vid smällarna liten högt någon gång men sen va det skoj ttyckte hon
gott nytt år till er

16:e kommentar, skriven , av Ann:

Gott nytt år! ❤️

17:e kommentar, skriven , av Thereselinneaa:

Låter som en trevlig nyår. God fortsättning!

Kommentera inlägget här :