Restaurangbesök och chocolate brownie

publicerat i Allmänt;
Nu sitter man här igen och är lika överraskad hur fort helgen gått. Det har varit en riktigt revlig helg. I lördags kväll var vi och två andra par ute och åt. 
Vi hade bokat bord på Restaurang Tullgarn. En jättemysig restaurang precis i utkanten av centrum. Därför är priserna lite lägre än på restauranger i centrum. Vi åt en 3 rätters-meny för 429 kr. Mycket prisvärt. För min del blev det toast skagen till förätt, Hjortfile med ugnsbakade rotfrukter, svampsås och pommes till huvudrätt. Till efterrätt blåbärspaj med vaniljsås. Vi hade en supermysig kväll i en restaurang som passade mig perfekt både i färger och inredning. 
Inför restaurangbesöket tänkte jag att jag skulle piffa upp mig lite. Det var ganska länge sen jag tonade håret sist. Den här gången tänkte jag prova ett annat märke. Normalt använder jag mig av Schwartzkopf country colours. Den här gången köpte jag Casting och färgen chocolate brownie. 

Hmm.. Det blev nog inte riktigt den färg jag hade tänkt mig. Det är inte en chokladbrownie jag tänker på när jag ser mitt hår direkt ;). Vet inte vad som gick tokigt men på mig blev det mer åt röd/lilahållet. Som tur var är det bara en toning..
Nu fokuserar vi på ny vecka, så får vi se vad den har att erbjuda. 
Ha en härlig vecka <3 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av louise:

Åh va lyxigt med resturangmat! Jättefin hårfärg, passar dig jättebra! :)

2:a kommentar, skriven , av znogge:

Vilken trevlig helg det blev och maten lät verkligen god.
Jag förstår vad du menar med färgen. Jag hade väntat mig en annan ton med tanke på namnet men den är absolut inte missklädsam.

Kram

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Det var en prisvärd resturang för inte är det billigt att gå ut längre 🌸jag tycker du passar i färgen men förstår att du väntade ett annat resultat 🌸

4:e kommentar, skriven , av Lisa :

Vad mysigt och vilket bra pris :)
Tycker färgen var jättefin. Vilket underbart lyster :)
ha det fint kram

5:e kommentar, skriven , av sara:

Ja jösses vad fort helgerna går, som tur är går veckorna väldigt fort dom också tycker jag! :)

Lyxigt med tre rätters :)
Hoppas du fått en bra start på veckan!

6:e kommentar, skriven , av Angelica:

Så gott och lyxigt med tre rätters :)

7:e kommentar, skriven , av Pauline Hurtig:

Vad trevligt :)

8:e kommentar, skriven , av Enna:

Låter väldigt trevlig!

Kommentera inlägget här :