Myshelg

publicerat i Allmänt;
Syrrans äldsta fyllde 19 år i tisdags vilket jag och sambon var och firade igår på dan. De hade delat upp firandet på tre olika tillfällen varav jag och sambon var sist ut. Allt för att så få som möjligt skulle träffas samtidigt. 
Herregud förresten.. 19 år!! Vad tiden går fort! Nu har han både körkort och lätt Mc kort. Det är tur att inte jag åldras nåt ;)

Lördagskvällen blev en riktig myskväll. Först pulled pork och sen mello på det. 
 
 
 
Sambon är inte jätteintresserad av melodifestivalen men han är snäll och tittar med mig ändå. Nu var det sista deltävlingen och jag vet inte, jag var inte jätteimponerad av den heller men någon måste ju vinna så kanske Tusse med Voices. Om jag nu måste välja nån ;) 
 
 
Vilket underbart väder vi har nu. Idag satt vi ute på altanen i kortärmat och njöt. Solen jobbade på bra! Nu hoppas vi att våren verkligen är på gång och det inte kommer något bakslag. Vill inte ha någon mer snö nu!
 
Ta hand om dig <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Mellon har inte imponerat i år nej men det är som det är. Åren går så fort!

Kram och god kväll!

2:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad mysigt och så fina bilder från eran kväll. Kramis <3

3:e kommentar, skriven , av Carro:

Men vad härlig ni haft det! 🥰

4:e kommentar, skriven , av Annie - Stora Små Äventyr:

Låter som en mysig helg och så härligt med solsken :)

5:e kommentar, skriven , av Elin:

Mums så gott med tacos<3

6:e kommentar, skriven , av Ama de casa:

Både smart och klokt att sprida ut firandet på det där viset :-)

Har inte sett en enda deltävling live i år utan snabbspolat mig genom det hela dan efter. Kanske håller jag på att bli botad från mitt Schlagerberoende? :-D

Ha en fin start på den nya månaden!

7:e kommentar, skriven , av petra:

Underbart väder, Gillade oxå Tusses låt , Eric saade tyckte jag var bra i lördags, härligt med kalas o bra att delas upp så man kan få chans att gå, kram

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag tyckte denna mello var så rolig med dom som höll i det men smaken är som baken :) men oj va vatten ni fått har du inga gummistövlar? he he ja här händer inte så mkt kram å fin dag

Evas blogg

9:e kommentar, skriven , av Blondina:

Jag ser inte mello, inte varit intressant för mig alls :) Va gott de ser ut vännen ❤️❤️

Kommentera inlägget här :