Den som väntar på nåt gott..

publicerat i Allmänt;
 
Den som väntar på nåt gott.. ;) 
Det tråkiga för Spike var att matte lämnat mobilen inne och var tvungen att gå och hämta den för att ta en bild precis när det goda serverades. Jag bad honom stanna och han rörde inte en fena medans jag var borta. Varenda laxbit låg kvar och jag fick min bild. Duktig kille <3
 
 
Det Spike fick var små delar av denna supergoda middag. Lax i ugn med citron/chilisåstäcke, till det rostad parmesanpotatis.
Jag tror banne mig inte det kan bli så mycket somrigare än så ;)
När vädret är så njutningsfullt som det är nu känns det nästan som fredagkväll varje kväll. Vi brukar avsluta med ett litet dopp eller ett parti backgammon innan vi går in och laddar för morgondagens jobbdag. Man får passa på att njuta, sommaren är kort. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Den som vantar på något gott väntar alltid för länge skulle jag vilja säga ;-)

Kram

2:a kommentar, skriven , av Jossus Travelpics:

Vilken god mat, helt i min smak. Jag lagade också lax idag fast i en sås med citron, persilja och litegrann dijonsenap.

3:e kommentar, skriven , av ullie:

nä men va duktig du är duktig kille o så söt

4:e kommentar, skriven , av petra:

Men vilken duktig vovve då , helt underbart gott såg maten ut, kram

5:e kommentar, skriven , av Netti Starby:

Åh vad duktig han är som väntade och vilken god middag ni åt. Kramis <3

6:e kommentar, skriven , av sara:

Gott med lax, för er alla! :)

7:e kommentar, skriven , av lisa:

Vad duktig han är, det måste ju varit väldigt frestande för honom :) Underbara bilder på sötnosen <3 kram

8:e kommentar, skriven , av Ama de casa:

Duktigt jobbat av Spike! Fast jag kan också vara duktig på det där:

https://amacasa.files.wordpress.com/2013/02/016.jpg

Förmodligen har både Spike och jag fått en väldigt bra uppfostran :-D

9:e kommentar, skriven , av Josefin:

åh så duktig! 😍

10:e kommentar, skriven , av Isabelle:

Men åh, maten ser så god ut!

11:e kommentar, skriven , av Linnea Kinis:

Vad duktig han var!:)

12:e kommentar, skriven , av Julia Svensson:

Åh så himla söt!!

13:e kommentar, skriven , av Pauline:

Oj vad duktig han är! :)

14:e kommentar, skriven , av johanna:

Åh maten såg god ut och vilken duktig vovve du har <3

Kommentera inlägget här :