Går inget bra nu..

publicerat i Allmänt;
Alltid är det nåt..
Bänkskivan vi valde ut visade sig vara 61 cm i djup, den vi ska ha måste vara 63,5 cm! Så snopet när vi redan måttbeställt och fått hem, bannar oss själva med som inte tänkte på det annorlunda måttet. Som tur var hade vi endast köpt till halva köket. Så de skivorna får läggas på en bänk i garaget istället eller säljas. Surt dock..
Alternativen att välja på minskade drastiskt när djupet skulle vara lite bredare. Så det vi väljer mellan nu är dessa till det grå luckorna och vita kaklet..

 
 
Så svårt det är att bestämma sig. Vad säger ni, första eller andra bilden? 
Någonting mer som inte går bra just nu..
 
 
Jag gjorde två olika tester för säkerhetsskull men båda visade samma. Det känns lite som om jag fallit på målsnöret. När man klarat sig hittills under hela pandemin utan att ha blivit smittad..
Suck! 
Mår dock relativt ok. Ont i halsen, snorig och lite hostig men ingen feber. Tur man kan jobba hemifrån så man slipper sjukskriva sig i alla fall.
Ha en fin vecka <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Netti Starby:

Vad tråkigt att måtten inte stämde och jag fastnade för den första bilden. Kramis <3

2:a kommentar, skriven , av Znogge:

Så trist att måtten inte stämde :-( Spontant känner jag att den nedersta är men rätt i färg.

Vilken otur att du blivit smittad nu. Dock är omikron så smittsam att nästan alla nog lär få det känns det som...

Krya på!

3:e kommentar, skriven , av lisa:

Vad jobbigt att måtten inte stämde. När man ska renovera tycker jag alltid det uppstår saker man inte räknat med som man får lösa.
Positivt är att ni nu får fina bänkskivor i garaget :)
Jag tycker båda var fina men den andra var lite extra fin :)
Vad trist att få corona men tur att du inte känner dig så jättesjuk i alla fall.
Krya på dig !
Kram

4:e kommentar, skriven , av Thereselinneaa:

Usch vad jobbigt! Så trist när allt går emot en. Jag tycker nog att andra bilden är finast. Krya på dig fina du! Jag har hittills klarat mig, men min pojkvän blev positivt testad idag, ca en månad efter han testades positivt förra gången.. han har milda symtom som tur är

5:e kommentar, skriven , av Annie:

Ånej vad tråkigt att du föll på målsnöret :/ Men många som har /haft det nu. Känns otroligt att jag klarat mig utan det än, vad jag vet iaf :)
Krya på dig<3

6:e kommentar, skriven , av Ajli:

Jag tycker den första bilden, och NEJ NEJ NEJ, rackarns!! Hoppas att du får fortsätta må så bra som du gör och att du får en massa goa glada antikroppar på köpet. Ta hand om dig!

sv: Tack, jag håller verkligen med! Hehe, som önskelista till en 32-åring är det en himla himla lång en, men det gör förstås inte så mycket... man ska ju drömma! Ha en underbar vecka du också <3

7:e kommentar, skriven , av petra:

Klarade oss oxå två år men det är omöjligt nu att inte få corona tänker jag,hoppas du mår bra ändå, så surt med bänkskivan men tur det inte var till hela köket, gillar bild ett mest kram

8:e kommentar, skriven , av Celine:

Men nää vad tufft, krya på er <33

9:e kommentar, skriven , av sara:

Trist med bänkskivan.. och nej vad trist med positivt covidtest, men skönt att du mår okej ändå och kan jobba hemifrån :)

10:e kommentar, skriven , av Ama de casa:

Snopet med måttmissen...
Trist att du drabbats nu också, men skönt att du inte känner dig alltför dålig.

Krya på!

11:e kommentar, skriven , av Eva`s blogg:

Samma här klarade mig länge men så är det :/ tycker båda luckorna är fina men det skall ju kännas bra för er lycka till oavsett o krya kram

12:e kommentar, skriven , av Enna:

Jag gillar den första :)

13:e kommentar, skriven , av Louise:

Så segt när man får fel! Krya på dig! 🙏🏼

Kommentera inlägget här :