Härliga värmande solstrålar

publicerat i Allmänt;
c
 
 
 
I lagom takt till att vädret bättrat på sig så har även vi tillfrisknat. Så härligt att börja få vistas ute i de varma solstrålarna. Spike är överlycklig över att kunna vara ute mer igen. Nu längtar man verkligen till våren och att snön försvinner, även om det är ganska fint när solen gnistrar i den <3. 
 
 
För första gången i år åt vi lunch utomhus :)
Glädjande nog börjar både smak och lukt redan återvända. 
På kvällen åt vi hamburgare och tittade på mello men jag blev inte speciellt imponerad alls. Om man nu måste välja någon som favorit så får det bli Medina och Klara.
Idag söndag är vädret minst lika fantastiskt som igår, blir nog upprepning med lunch ute på altan. Idag är också första dag jag känner mig säker att bege mig ut efter coronan. Nu behöver kylskåpet fyllas på, vilket vi inte kunnat gjort på rätt länge. Har även ett paket som måste hämtas ut innan det skickas tillbaka.
Livet återupptas lite sakta..
Men det är svårt att njuta fullt ut när man vet vad som pågår just nu 🇺🇦
Ta hand om varandra <3
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av znogge:

Ja, vilket härligt väder det blev i går och även i dag är det okej här. Gårdagens deltävling imponerade inte speciellt alls och jag hade ingen favorit direkt.

Kram och god söndag!

2:a kommentar, skriven , av lisa:

Vad skönt att ni är friska nu :)
Vilka härliga bilder och vad mysigt att äta ute. Vad man har längtat efter solen och värmen :)
Ha en fin fortsättning på söndagen !
Kram

3:e kommentar, skriven , av Petra Olsson:

Så himla mysigt detta såg ut då med lunch ute 🥰skönt lilt o smak e tillbaka jag tycker det kommer går lite just nu märkligt. segt startfält på mello men tycker de två låtar som gick till final var bäst , kram

4:e kommentar, skriven , av Ajli:

Så underbart att luncha i solen! Jag har kunnat ta en frukost i solen faktiskt, förra veckan :) Och säkert den här veckan också, men det har jag inte kommit mig för. Vi har sydostlig balkong.

Jag är så glad att ni börjar känna er på benen igen, OCH börjar känna smak igen! Hoppas att det rättar till sig helt och hållet snabbt! :)

5:e kommentar, skriven , av Annie:

Såå härliga bilder! Fin vovve ni har<3
Skönt för dig att lukt o smak börjar återvända :)
Kram

6:e kommentar, skriven , av ullie:

hr ju varit så jobbigt att inte ha smak o lukt tycker ja det varade länge nu äntligen här igen . sknt för dej me
hoppas ni haft en härlig helg kramar

7:e kommentar, skriven , av Jennifer of Hbg:

Vi har haft riktigt härligt vårväder hela helgen, snön försvann här ifrån för lite för än en vecka sedan :D

8:e kommentar, skriven , av Ama de casa:

Vilket härligt väder och så skönt att ni har piggat på er!

Ha en braig start på veckan :-)

9:e kommentar, skriven , av Linnea Kinis:

Ja så härligt väder när solen värmer!

10:e kommentar, skriven , av Eva`s blogg:

super mysigt det smakar bättre utomhus :) snö o så mkt wow heh eh ha en fin tisdag kram

11:e kommentar, skriven , av Enna:

Vilket underbart väder!

12:e kommentar, skriven , av Louise:

Försöker också njuta av det fina vädret men det är svårt att känna lycka över det som man hade gjort normalt! 🇺🇦❤️

Kommentera inlägget här :